Like Fan Page : MyLoveNutrisi

Friday 25 January 2013

APA KEBAIKAN VIT B-COMPLEX





*Manfaat Utama*

  1. DETOKSIFIKASI - Meredakan alahan
  2. MENUKARKAN MAKANAN KEPADA TENAGA - Membantu penghadaman bertambah baik,menukar lemak,karbohidrat,dan protin kepada TENAGA.Ianya juga mampu mengurangkan masalah keletihan serta kelesuan.
  3. MELAWAN TEKANAN - Memastikan kesihatan fungsi saraf,sekaligus dapat meredakan sakit kepala,tekanan,kemurungan serta insomnia.
  4. MEREDAKAN SENGGUGUT -  Sangat bagus untuk masalah PMS (senggugut),meredakan keresahan,kerisauan dan masalah penghadaman,terutama mereka yang mengambil ubat HORMON dan ubat TAHAN SAKIT.
  5. MEMBANTU  TUMBESARAN - Membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru serta mengurangkan risiko kecacatan otak atau tulang belakang.Menggalakkan tumbesaran yang sihat dan normal bagi bayi dan kanak-kanak.
  6. BAIK UNTUK MATA - Dapat mengurangkan masalah keletihan mata,mencegah katarak,meningkatkan kualiti penglihatan,PERKASAKAN MEMORI dan daya pemerhatian serta FOKUS.
  7. RAMBUT BERUBAN DAN GUGUR - Membaiki masalah kulit kepala,kelemumur,rambut gugur,beruban dan mengekalkan kesihatan rambut.
  8. MENCEGAH ANEMIA -  Membantu pembentukan sel darah merah yang sihat dan antibodi.Merangsang SIRKULASI dalam tubuh,meredakan paras sistin untuk kesihatan KARDIOVASKULAR,merawat atau mencegah ANEMIA,SAKIT KEPALA,MIGRAIN,KELETIHAN,MUNTAH-MUNTAH serta LEMAH SEMANGAT.
  9. MENCEGAH PERLCCHE -  Juga dikenali sebagai kerekahan mulut (Mouth Chilitis),Mencegah jangkitan lidah (Glossitis) dan nafas berbau.

*Untuk info lebih lanjut,hangpa bole call,sms @ email kat kami:
  HP:013-2838248
  Email:Mymeamor30@gmail.com*

No comments:

Post a Comment