Like Fan Page : MyLoveNutrisi

Friday 15 February 2013

15 RAHSIA KEAJAIBAN KAABAH YG PERLU DIKETAHUI

Berikut 15 perkara merupakan kejaiban yg perlu diketahui ramai tentang struktur KAABAH dari sudut sains:

1-MEKAH adalah kawasan yg mempunyai graviti paling STABIL.

2-Tekanan GRAVITInya TINGGI.Dan di situ lah BERPUSATnya bunyi-bunyian yg membina yg tidak boleh didengar oleh telinga.

3-Tekanan graviti yg tinggi memberi kesan langsung kepada sistem imun badan utk bertindak sebagai PERTAHANAN daripada segala serangan penyakit.

4-GRAVITI TINGGI elektron ion-ion negatif yg berkumpul di situ TINGGI.

5-Apa yg diniatkan di hati adalah gema yg tidak boleh didengar tetapi boleh di kesan frekuensinya.Pengaruh elektron menyebabkan KEKUATAN DALAMAN kembali TINGGI,PENUH BERSEMANGAT,utk melakukan Ibadat,tiada sifat putus asa,mahu terus hidup,penyerahan diri sepenuhnya kepada ALLAH S.W.T

6-Gelombang radio tidak dapat mengesan kedudukan KAABAH.

7-Malah teknologi satelit pun tidak dapat meneropong apa yg ada di dalam KAABAH.Frekuensi radio tidak mungkin dapat membaca apa-apa yg ada didalam KAABAH kerana GRAVITI YG SANGAT TINGGI.

8-Tempat paling TINGGI TEKANAN GRAVITINYA,mempunyai kandungan GARAM dan aliran anak sungai dibawah tanah yg banyak.Sebab itu la jika BERSEMBAHYANG di MASJIDILHARAM walaupun di tempat yg terbuka tanpa bumbung masih terasa SEJUK.

9-KAABAH bukan sekadar bangunan hitam empat persegi,tetapi satu tempat yg AJAIB kerana di situ pemusatan TENAGA,GRAVITI,ZON MAGNESTISME SIFAR dan TEMPAT YG DIRAHMATI.

10-Tidur dengan posisi mengadap KAABAH secara automatik OTAK TENGAH akan TERANGSANG SANGAT AKTIF hingga TULANG BELAKANG dan MENGHASILKAN SEL DARAH.

11-Pergerakan mengelilingi KAABAH Secara LAWAN JAM memberikan tenaga hayat secara semulajadi daripada alam semesta.Semua yg ada di alam ini bergerak mengikut lawan jam.ALLAH S.W.T telah tentukan hukumnya sebegitu.

12-Peredaran darah @ apa saja di dalam tubuh manusia mengikut LAWAN JAM.Justeru dengan mengelilingi KAABAH mengikut lawan jam,bermakna PEREDARAN DARAH di dalam BADAN MENINGKAT dan sudah TENTUNYA MENAMBAH TENAGA.Sebab itulah orang yg berada di MEKAH sentiasa BERTENAGA,SIHAT serta PANJANG UMUR.

13-Manakala bilangan TUJUH itu adalah SIMBOLIK kepada tidak terhingga banyaknya.Angka TUJUH itu membawa maksud tidak terhad @ terlalu banyak.Dengan melakukan TUJUH KALI PUSINGAN Sebenarnya kita mendapat IBADAT YG TIDAK TERHAD JUMLAHNYA.

14-Larangan memakai topi,songkok @ menutup kepala kerana rambut & bulu roma (lelaki) adalah Ibarat antena utk menerima gelombangn yg baik yg dipancarkan TERUS DARI KAABAH.Sebab itulah selepas melakukan Haji kita seperti dilahirkan semula sebagai manusia baru kerana segala yg buruk telah ditarik keluar & digantikan dengan NUR @ CAHAYA yg BARU.

15-Selepas selesai semua itu barulah bercukur @ tahalul.Tujuannya utk melepaskan diri daripada pantang larang dalam IHRAM.Namun RAHSIA di sebaliknya adalah utk membersihkan antena @ reseptor kita dari SEGALA KEKOTORAN supaya hanya GELOMBANG YG BAIK SAHAJA AKAN DITERIMA OLEH TUBUH KITA.

WALALLAHUALAM

No comments:

Post a Comment